سامسونگ گوشي هشت هسته اي مي سازد...!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سامسونگ گوشي هشت هسته اي مي سازد...!
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 310
نویسنده : محسن پرهیز

شرکت سامسونگ در اقدامی دیگر به منظور پیشدستی به شرکت‌های رقیبش،‌سخت در تلاش است تا گوشی هایی با تراشه هشت هسته ای تولید کند.

به گزارش سه نسل ، به تازگی شایع شده که سامسونگ قصد دارد جدیدترین گوشی هوشمند خود را از سری Galaxy با پردازنده چهار هسته ای Cortex-A15 و تراشه Exynos 5450 به بازار عرضه کند، اما اخباری هم مبنی بر اینکه سامسونگ روی این گوشی تراشه های پرقدرت تر مبتنی بر فناوری ARM's big.LITTLE تعبیه می کند، منتشر شده است.

گفته می شود تعداد هسته های Cortex-A15 با تعداد هسته های Cortex-A7 برابر است همانند نسخه پنج هسته ای پردازشگر NVIDIA در Tegra 3 و تراشه ها به شکل یکپارچه میان هسته های پرقدرت و ضعیف تر سوییچ می کنند.

گزارش ها حاکی است، این تراشه با هشت هسته ارایه می شود و از قدرت 1.8 گیگاهرتزی برخوردار است و از ساختار معماری 28 نانومتری بهره می برد.

بر این اساس شایعات زیادی درباره Galaxy S IV منتشر شده، اما انتظار می رود در کنگره جهانی موبایل سال 2013 سامسونگ از این گوشی رونمایی کند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: